אבי מבאר שבע נגד מדינת תל אביב

    דבורה גינזבורג | צילום: ויקיפדיה Comments Off on אבי מבאר שבע נגד מדינת תל אביב
    9:21
    08.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "ההתנהגות האלימה של חלק מהמשפחות מרחיקה את החטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש עיריית באר שבע נקלע היום לתל אביב ונדהם לגלות שעולם כמנהגו נוהג. כשבראשו עדיין הולמים הדי התפוצצות הגראד מהבוקר, הוא קורא לתושבי המרכז להביע מחאה והזדהות

    05:45 באר שבע: אזעקת צבע אדום על הבוקר. משפחת וורצמן מבאר שבע מתעוררת בצעקות בהלה. אב המשפחה, אבי וורצמן, סגן ראש עיריית באר שבע ומתמודד ברשימת הבית היהודי רץ לממ"ד כשעל ידיו בתו הקטנה, בוכה.

    בני המשפחה יושבים בממ"ד שומעים את הבום החזק של הנפילה ואבי מתקשה להשיב לשאלות ילדיו, אבא עד מתי?.

     

    12:30 תל אביב: וורצמן בדרך בין פגישות, מתבונן בשלווה התל אביבית, אנשים בבתי הקפה, בהפסקות צהריים, הכל כרגיל.

    "איפה הערבות ההדדית שלנו? איפה החברות שלנו?" הוא אומר לנו בשיחת טלפון. "כשתושבי תל אביב או פתח תקווה שומעים שילד בבאר שבע לא לומד בגלל שנופלים טילים ליד הבית שלו, זה צריך להיות אכפת להם כאילו זה הבן שלהם. אין לי בעיה שישתו פה קפה אבל שיביעו מחאה, שיראו שאכפת להם".

    מה שלום התושבים בבירת הנגב?

    "המצב הזה משבית חלק גדול משגרת החיים, זה לא נורמלי. הילדים היום לא לומדים. לא סביר שמיליון תושבים חיים בצורה הזו כל הזמן. היום זה באר שבע מחר זה אשדוד"

     

    מה היית מציע לממשלה לעשות?

    "אני לא איש צבא אבל מדינת ישראל חייבת לשנות את המציאות, לממשלה יש אחריות. לא יכול להיות שהילדה שלי תפחד לרדת למרתף במשך שנתיים. שום מדינה נורמלית לא הייתה נותנת לזה לקרות.

    יושבים ליצנים ויורים טילים ואנחנו שותקים?. הם חייבים לדעת שאזרחים במדינה לא יכולים לחיות בצורה כזו, כמו שהנושא האיראני הוא קו אדום, ירי טילים על אזרחים זה קו אדום. כשראש העירייה מחליט שילדים היום יישארו בבית, הוא אומר לממשלה: 'לא יתכן שירו פה טילים והכל יתנהל כרגיל'. מי שיושבים בממשלה צריכים למצוא פתרון לעניין. לא ייתכן שמיליון תושבים יהיו בני ערובה".



    0 תגובות